Reflectie Jasmin

Het project heb ik in de eerste plaats als positief en interessant ervaren. Naar mijn eigen zeggen heb ik me erg goed ingezet en heb ik samen met mijn groep er alles aan gedaan om het project tot een goed einde te brengen. Toen we te horen kregen dat we een eigen school mochten bedenken en ontwerpen werd ik gelijk enthousiast. Ik had al gelijk zoveel leuke ideeën en inspiratie. Deze ideeën en inspiratie zijn ook goed terug te zien in het eindresultaat. Ook heeft dit project mij echt aan het denken gezet over wat ik belangrijk vind in het onderwijs en welke aanpassingen ik graag zou willen zien. De samenwerking met mijn medestudenten verliep goed en soepel. Ik ben dan ook erg trots op mezelf en mijn groep  dat we samen de ideale school hebben ontworpen.