Reflectie Zineb

Persoonlijk vond ik het een leuke en uitdagende opdracht. Ik vond het fijn dat deze opdracht heel open was, dat je alles zelf mocht bedenken. Het zorgde ervoor dat ik over verschillende aspecten van een school moest nadenken waarover ik normaal niet nadenk of bij stil sta. Zoals onderwijs in de toekomst, ik denk dat het belangrijk is om daar stil bij te staan. Met mijn groepje zijn we een aantal keer bij elkaar gekomen om alles te bespreken, zoals hoe de school eruit komt te zien en wat onze visie is. Ook hebben we ons verdiept in verschillende soorten onderwijs, dit deden we zodat we eisten welke het beste bij onze school past.

Mijn taak was het ontwerpen van de school in Sketchup. In het begin snapte ik er niets van. Een aantal YouTube filmpjes verder en ik had het onder de knie. Het maken van de school heeft flink wat tijd gekost doordat ik ermee aan het experimenteren was, maar ik ben erg trots op het resultaat.

Iedereen binnen mijn groepje deed goed mee, er is goed samengewerkt en de communicatie was ook goed. Iedereen heeft zich aan de gemaakte afspraken gehouden.

Maak jouw eigen website met JouwWeb