Centrale hal

De pauzetijden zijn terug te vinden in het kopje pauzes. De klassen die met elkaar pauze hebben kunnen er voor kiezen om deze binnen te houden (bijvoorbeeld met slecht weer). Het design is gebaseerd op het VO en bereid de leerlingen daar ook vast op voor. Wij stimuleren de leerlingen wel om naar buiten te gaan.

In de hal zijn drie verschillende zitmogelijkheden. Namelijk aan een bar met hoge stoelen, een normale tafel waar plek is voor ongeveer vijf tot zes leerlingen of in de zitzakken. In de hal kunnen ook vieringen worden gehouden, denk bijvoorbeeld aan opvoeringen, musicals en kerstvieringen, maar kan ook gebruikt worden voor eventuele grote vergaderingen en bijeenkomsten voor de leraren en het schoolbestuur.