Het gebouw

Om ons te kunnen onderscheiden van alle andere scholen hebben wij gekozen voor een hexagoon vorm voor de centrale hal en de takken van de school waar zich de lokalen bevinden. Zelfs de voordeur is een hexagoon. Op de hexagonen zie je dat we overal een grasdak hebben gerealiseerd, met daarop zonnepanelen. Dit omdat wij het milieu erg belangrijk vinden en dit graag op deze manier ook over willen brengen naar de leerlingen. Zoals je kunt zien zijn de loopgangen gemaakt van extra hard glas. Zo kunnen de leerlingen naar buiten kijken voor een eventuele natuurles als het regent en het geeft veel plek om knutselwerkjes tentoon te stellen.

In elk hexagoon bevinden zich vier ruimtes voor de lokalen. Ook vind je hier wc’s. Twee voor de jongens en twee voor de meisjes. De indeling van de hexagonen zijn al volgt:

Tak 1 = BSO, kinderopvang, groep 1/2, toiletten en een opslaghokje
Tak 2 = Groep 3, groep 4, een opslaghokje en de toiletten